Steht doch in der Beschreibung, ich zitiere:

THE SIGNATURES ON ALL OUR PRODUCTS ARE PRE-PRINTED/REPRODUCED AND NOT ORIGINAL. THE AUTOGRAPHS ARE DIGITALLY COPIED FROM THE ORIGINAL SIGNED MATERIAL. AN ORIGINAL ITEM LIKE THIS WOULD COST IN EXCESS OF £100. ANY WATERMARKS ON OUR LISTING IMAGES WILL NOT APPEAR ON THE ACTUAL ITEM YOU RECEIVE, THESE ARE ONLY INSTALLED TO STOP THE THEFT OF OUR DESIGNS.

Das Produkt ist kein Original, die Unterschriften wurden einfach per Photoshop kopiert. Ein Original würde laut seiner Aussage weit über 100€ kosten.

Nein . In der Beschreibung steht doch druck, digital bearbeitet.... also hat der Verkäufer das original selbst ausgedruckt.